تبلیغات
دانلود پاورپوينت جامع وکامل درباره چگونگی تجزیه وتحلیل شغل
چگونگی تجزیه وتحلیل شغل 15اسلاید پایه و اساس (HRIS) داشتن اطلاعات درباره مشاغل است.از آن جا که مشاغل عامل اصلی در کارایی سازمان است پیشرفت سازمان در جهت اهداف خود بستگی به طراحی و اجرای دقیق و صحیح مشاغل دارد 0 در غیر این صورت کارایی افت و سود کاهش می یابد0 تکنیک یا جریانی است که به وسیله آن اطلاعات مربوط به شغل کشف و ثبت می گردد.و پایه و اساس همه فعالیتهای و وظایف مدیریت منابع است. مانند: استخدام. گزینش.ارزیابی عملکرد.آموزش وبالندگی. مدیریت مسیر شغل.پاداش و روابط کارگری. ...
تحلیل - masterfile..com
پاورپوینت - txtarticle..com
فروشگاه فایل گوگل دانشجو - 14
تحقیق - thesisfile..com
کلاس دهم - 4 - javabkonkur95..com
خريد - az3da..com
مدیریت - knowledgefile..com
علوم انسانی | فایل یارادان
فروشگاه فایل سیدو - 5 - sido-weblog..com
فروشگاه فایل رام - 106 - ramfile..com
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .